|
Tweet |
Orman Haftası Etkinlikleri çerçevesinde, 26 Mart Çarşamba günü Akşehir Adalet Ormanı'nda anlamlı bir etkinlik gerçekleştirildi. Bu etkinlik kapsamında 100 adet çam fidanı toprakla buluştu. Fidan dikim etkinliği, doğanın korunması ve çevre bilincinin artırılmasına yönelik önemli bir adım olarak kayıtlara geçti.Etkinliğe geniş bir katılımcı grubu dahil oldu. Fidan dikimine, 6 Denetimli Serbestlik personeli eşliğinde 7 yükümlü ve 10 Akşehir Ceza İnfaz Kurumu personeli eşliğinde 10 hükümlü katıldı. Bu katılımcılar, doğa sevgisi ve çevre bilinciyle hareket ederek geleceğe nefes olacak fidanları toprakla buluşturdu.Etkinlikte, Akşehir Cumhuriyet Başsavcısı Abdulhamit Durgut'un yanı sıra, Akşehir Adliyesinde görev yapan Cumhuriyet Savcıları da yer aldı. Ayrıca, Ceza İnfaz Kurumu İdare Memuru Numan Rasih Gül, Denetimli Serbestlik Müdürü Nurullah Menteşe, Akşehir Orman İşletme Şefi Mehmet Korkmaz da etkinlikte hazır bulundu. Eğitim kurumlarından da katılım sağlandı; Akşehir Meslek Yüksekokulu Müdür Yardımcısı Soykan Uysal, Akşehir Kadir Yallagöz Sağlık Yüksekokulu Müdür Yardımcısı Selma İnfal Kesim, Yüksekokul Sekreteri Özden Gülal ve yüksekokul öğrencileri de bu anlamlı etkinliğe katkıda bulundu.
Bu etkinlik, katılımcıların çevre bilincini pekiştirmeleri ve doğaya olan sorumluluklarını bir kez daha hatırlamaları adına önemli bir fırsat sundu. Toprakla buluşan her bir fidan, geleceğe bırakılan yeşil bir miras olarak değerlendirildi.
AKŞEHİR BELEDİYESİ İHALEYE ÇIKAN YERLER