|
Tweet |
Akşehir Şehitliği ve Nasreddin Hoca Mezarlığı'nda düzenlenen anlamlı bir etkinlikte, Emniyet Müdürlüğü personeli ve şehit yakınları bir araya geldi. Bu buluşma, vatanı uğruna canını feda eden aziz şehitlerimizin anısını yaşatma ve onlara duyulan minneti ifade etme amacı taşıyordu.Ziyaret sırasında, Emniyet Müdürü Ekerbiçer ve emniyet personeli, şehitlerin mezarlarına karanfil bırakarak dualar etti. Bu saygı duruşu ve anma etkinliği, şehitlerimize olan derin bağlılığımızı ve onlara duyduğumuz saygıyı bir kez daha vurguladı.Emniyet personeli , bu tür ziyaretlerin her zaman yapılması gerektiğini ve şehitlerimizin unutulmaması gerektiğini belirtti.Bu tür etkinlikler, toplumun tüm kesimlerine önemli bir mesaj veriyor: Vatan için can verenlerin hatırasını yaşatmak ve onları unutmamak birer vatandaşlık görevidir. Şehitlerimizin fedakarlıkları, bugünkü özgür yaşamımızın temel taşıdır ve onların anılarını yüceltmek hepimizin sorumluluğudur.
AKŞEHİR BELEDİYESİ İHALEYE ÇIKAN YERLER