Bugun...
SON DAKİKA

AKŞEHİR İLÇE EMNİYET MÜDÜRLÜĞÜ’NDEN ŞEHİTLİK ZİYARETİ

Akşehir İlçe Emniyet Müdürü Beytullah Ekerbiçer ve emniyet personeli Ramazan Bayramı öncesi şehitlik ziyareti yaparak dua ettiler.
facebook-paylas
 Tarih: 29-03-2025 19:05:46

AKŞEHİR İLÇE EMNİYET MÜDÜRLÜĞÜ’NDEN ŞEHİTLİK ZİYARETİ

Akşehir Şehitliği ve Nasreddin Hoca Mezarlığı'nda düzenlenen anlamlı bir etkinlikte, Emniyet Müdürlüğü personeli ve şehit yakınları bir araya geldi. Bu buluşma, vatanı uğruna canını feda eden aziz şehitlerimizin anısını yaşatma ve onlara duyulan minneti ifade etme amacı taşıyordu.Ziyaret sırasında, Emniyet Müdürü Ekerbiçer ve emniyet personeli, şehitlerin mezarlarına karanfil bırakarak dualar etti. Bu saygı duruşu ve anma etkinliği, şehitlerimize olan derin bağlılığımızı ve onlara duyduğumuz saygıyı bir kez daha vurguladı.Emniyet personeli , bu tür ziyaretlerin her zaman yapılması gerektiğini ve şehitlerimizin unutulmaması gerektiğini belirtti.Bu tür etkinlikler, toplumun tüm kesimlerine önemli bir mesaj veriyor: Vatan için can verenlerin hatırasını yaşatmak ve onları unutmamak birer vatandaşlık görevidir. Şehitlerimizin fedakarlıkları, bugünkü özgür yaşamımızın temel taşıdır ve onların anılarını yüceltmek hepimizin sorumluluğudur.

  Bu haber 631 defa okunmuştur.
Etiketler

  YORUMLAR YORUM YAP | 0 Yorum
  FACEBOOK YORUM
Yorum
  DİĞER GÜNDEM Haberleri
  • BUGÜN ÇOK OKUNANLAR
  • BU HAFTA ÇOK OKUNANLAR
  • BU AY ÇOK OKUNANLAR
  HABER ARŞİVİ
  HAVA DURUMU
GAZETEMİZ
  ANKET Tüm Anketler
Web sitemize nasıl ulaştınız?
  NAMAZ VAKİTLERİ
nöbetçi eczaneler
  HABER ARA
Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
YUKARI YUKARI