|
Tweet |
Akşehir Kaymakamı Dr. Mustafa Yiğit, Akşehir Şehit Nebi Arslan Öğretmenevi’ni ziyaret ederek kurumda denetim ve incelemelerde bulundu.
Ziyareti sırasında Öğretmenevi Müdürü Murat Yenim’den kurumun genel işleyişi, hizmet kapasitesi ve yürütülen çalışmalar hakkında bilgi alan Kaymakam Yiğit, öğretmenevinde sunulan hizmetlerin vatandaşların ihtiyaçlarını karşılaması açısından önem taşıdığını belirtti.
Kaymakam Yiğit, kamu kurumlarının düzenli olarak denetlenmesi ve yakından takip edilmesinin, hizmet kalitesinin artırılmasında önemli rol oynadığını ifade etti. Vatandaşların ve özellikle öğretmenlerin dinlenme, konaklama ve sosyal ihtiyaçlarını karşılayan öğretmenevlerinin ilçedeki sosyal hayatın da önemli bir parçası olduğuna dikkat çekti.
Ziyaret kapsamında öğretmenevinde yapılan çalışmalar yerinde incelenirken, eksikliklerin giderilmesi ve hizmetlerin daha etkin hale getirilmesi için değerlendirmelerde bulunuldu.
Kaymakam Yiğit, kamu hizmetlerinde hedefin her zaman “vatandaş memnuniyeti” olduğunu vurgulayarak, bu tür ziyaretlerin ilçedeki kurumların daha verimli çalışmasına katkı sağlayacağını ifade etti.
AKŞEHİR BELEDİYESİ İHALEYE ÇIKAN YERLER