|
Tweet |
Akşehir İlçe Müftülüğü, Ramazan ayında trafikte kalan vatandaşlar için anlamlı bir yardım çalışmasına imza attı. İlçe Müftülüğü tarafından yapılan açıklamada, iftar saatinde trafikte kalan vatandaşların unutulmadığı vurgulandı.Akşehir İlçe Müftülüğü, Diyanet görevlileri ve gönüllülerle birlikte Konya-Afyon karayolu üzerinde iki farklı noktada, iftar saatinde trafikte olan vatandaşlara iftariyelik ikramında bulundu. Bu sayede, yolculuk sırasında oruçlarını açamayan vatandaşların iftar yapabilmeleri sağlandı.Bu tür çalışmaların toplumsal dayanışmayı güçlendirdiği ve Ramazan ayının ruhuna uygun olduğu belirtilen açıklamada, İlçe Müftülüğü bu tür etkinliklerin devam edeceğini duyurdu. Yardımseverlik ve paylaşmanın ön planda olduğu Ramazan ayında, bu tür insani yardım faaliyetlerinin toplumun her kesimine ulaşması hedefleniyor.
Vatandaşların memnuniyetle karşıladığı bu girişim, trafikte geçirilen zorlu saatlerde bile iftar sevincinin yaşanmasına katkı sağladı.
AKŞEHİR BELEDİYESİ İHALEYE ÇIKAN YERLER