|
Tweet |
Şehrimizin tek futbol takımı Akşehirspor'da sezon bitiminden buyana sessizlik sürerken bu sessizliği Akşehir Belediye Başkanı Dr. A.Nuri Köksal bozdu. Geçmiş dönemde yaptığı Belediye Başkanlığında takımı 3.Lige çıkarmıştı. Başkan Köksal sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada Akşehirspor sevdalılarını davet ederek şu ifadelere yer verdi: "16 Temmuz salı günü saat 20 de AKM de bilgilendirme ve danışma toplantısı yapılacaktır. Futbol adamlarımızı ve Akşehirspor sevdalılarını bekliyoruz.
Haber / Mehmet İnce
AKŞEHİR BELEDİYESİ İHALEYE ÇIKAN YERLER