|
Tweet |
Çocukların camiye ilgisini artırmak, dini ve ahlaki gelişimlerine katkı sunmak amacıyla hayata geçirilen projede, bisikletlerini alan miniklerin mutlulukları görülmeye değerdi.
Çeltik Belediyesi’nden yapılan açıklamada, “Çocuklarımızın camiye olan ilgisini artırmayı, dini ve ahlaki gelişimlerine katkı sağlamayı amaçlayan bu anlamlı projede emeği geçen başta Konya Büyükşehir Belediye Başkanımız Sayın Uğur İbrahim Altay olmak üzere tüm paydaşlara teşekkür ederiz” ifadelerine yer verildi.
Bisiklet dağıtım programına Belediye Başkan Yardımcıları Hüseyin Akçalık ve İsmail Akıcı da katıldı. Haber Merkezi
AKŞEHİR BELEDİYESİ İHALEYE ÇIKAN YERLER