|
Tweet |
Nasreddin Hoca ve Turizm Derneğinin Geleneksel olarak ''GAŞIĞINI GAPTA GEL HERSE'' Etkinliği Dün Akşehir Hıdırlık Sofrasında yoğun katılımla gerçekleştirildi. Yapılan Programa; " Akşehir Belediye Başkanı Salih Akkaya, Ak Parti Belediye Başkan Adayı Yusuf Kahraman, İyi Parti Belediye Başkan Adayı İsmail Afşar, kamu kurum müdürleri ve vatandaşlar katıldı. Dernek Başkanı Ahmet Buğra katılan herkese teşekkür ederek programın her yıl geleneneksel olarak devam edeceğini vurguladı.
AKŞEHİR BELEDİYESİ İHALEYE ÇIKAN YERLER