|
Tweet |
Ahmet Demir’in yeni görevine başlaması dolayısıyla, Akşehir Şehit ve Gazi Aileleri Derneği Başkanı İsmail İnce ve dernek yönetim kurulu üyeleri, kendisini makamında ziyaret ederek hayırlı olsun dileklerinde bulundu.
Ziyarette konuşan Dernek Başkanı İsmail İnce, “Vatan uğruna büyük fedakârlık göstermiş gazilerimizin kamuda istihdam edilmesi bizleri mutlu ediyor. Gazi Ahmet Demir kardeşimize yeni görevinde başarılar diliyoruz” ifadelerini kullandı.
Gazi Ahmet Demir ise ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek, desteklerinden dolayı dernek yönetimine teşekkür etti.
AKŞEHİR BELEDİYESİ İHALEYE ÇIKAN YERLER