|
Tweet |
Ilgın Belediyesi önünde gerçekleştirilen programda bisikletlerine kavuşan çocukların sevinci yüzlerine yansıdı. İlgin Belediye Başkanı Ömer Apil, yaptığı açıklamada projeye emeği geçenlere teşekkür ederek şunları söyledi:
“Konya Büyükşehir Belediyemiz ve Konya İl Müftülüğümüzün ortaklaşa yürüttüğü proje kapsamında, Ilgın’da 40 gün boyunca sabah namazına gelen evlatlarımıza bisikletleri teslim edildi. Bu anlamlı projeyi Konya’mızda hayata geçiren Konya Büyükşehir Belediye Başkanımız Sayın Uğur İbrahim Altay’a şahsım ve hemşehrilerim adına teşekkür ediyorum.”
Proje sayesinde hem çocukların camiyle olan bağlarının güçlenmesi hem de spor ve sağlıklı yaşam alışkanlığı kazanmaları hedefleniyor.
AKŞEHİR BELEDİYESİ İHALEYE ÇIKAN YERLER