|
Tweet |
Kent Meydanında düzenlenen kermes Sultandağı Kaymakamı Hacı Demirci ,protokol üyeleri ve vatandaşın katılımıyla gerçekleşti.
İlçe Müftüsü Saim Özbakır, “Gençlik Merkezimizin yapımının devam edebilmesi için düzenlediğimiz kermeste, hocalarımız ve kursiyerlerimiz canla başla çalıştılar. Hem onlara hem de kermesimize katılan herkese teşekkür ediyoruz.” şeklinde konuştu.
AKŞEHİR BELEDİYESİ İHALEYE ÇIKAN YERLER