|
Tweet |
Doğanhisar Belediyesi “Milletle Bütünleşen Belediyecilik” anlayışıyla yürüttüğü çalışmalar kapsamında vatandaşlarla birebir temas kurmaya devam ediyor. Bu doğrultuda hayata geçirilen “Vatandaş Soruyor, Başkan Cevaplıyor” programı kapsamında Belediye Başkanı Ali Öztoklu Doğanhisar Meydanında vatandaşlarla bir araya geldi. Sık sık dışarı çıkarak sokağın nabzını tutan Doğanhisar Belediye Başkanı Ali Öztoklu, bu kez ‘Vatandaş Soruyor, Başkan Cevaplıyor” programıyla vatandaşlarla bir araya geldi. Doğanhisar Meydanında halkla buluşan Başkan Öztoklu, talep ve önerileri dikkatle dinledi.
Başkan Öztoklu Soruları Yanıtladı
Doğanhisar Belediye Başkanı Ali Öztoklu vatandaşlardan gelen soruları dikkatle dinleyerek cevapladı. Öneri ve talepleri de not alan Başkan Öztoklu, ilçede yapılan çalışmaları da detaylıca anlattı.
Belediye Başkanı Ali Öztoklu konuyla ilgili yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi: “Biz birlikte ses çıkarıp, birlikte çözüm üretmenin gücüne inanıyoruz…
Vatandaşımızla her zaman iç içeyiz. Bu doğrultuda düzenlediğimiz Vatandaş Soruyor, Başkan Cevaplıyor programımızda bu kez Doğanhisar Meydanı’ndaydık.
AK Parti İlçe Başkanımız Muzaffer Ökten, meclis üyelerimiz ve değerli hemşehrilerimizin katılımıyla gerçekleştirdiğimiz buluşmada, vatandaşlarımızın taleplerini dinledik, aksaklıkların çözümü için ilgili birimlere gerekli talimatlarımızı verdik.
Geride bıraktığımız 1 yılda hayata geçen hizmetleri ve önümüzdeki dönemde planladığımız projeleri paylaştık; gönül gönüle istişare ettik.
Teşekkürler Doğanhisar!
Birlikte daha güzeliz…”
AKŞEHİR BELEDİYESİ İHALEYE ÇIKAN YERLER