Bugun...
SON DAKİKA

YUNAK PROTOKOLÜ ÖĞRENCİLERLE İFTAR YAPTI

Ramazan ayı etkinlikleri kapsamında Yunak Hacı Tekin İlkokulu Müdürlüğü, yaptığı iftar programı ile ilçe protokolü, öğretmen ve öğrencileri bir araya getirdi.
facebook-paylas
 Tarih: 28-03-2025 13:12:10

YUNAK PROTOKOLÜ ÖĞRENCİLERLE İFTAR YAPTI
Hacı Tekin İlkokulu Müdürlüğü ile Okul Aile Birliğinin birlikte düzenlediği iftar programı okulun bahçesinde gerçekleştirildi.
İftar programına; Yunak Kaymakamı Özgür Pelvan, İlçe Milli Eğitim Müdürü Mahmut İşcan, diğer kurum müdürleri, siyasi partilerin ilçe başkanları, iş insanları, okulun idareci, öğretmenleri ve öğrencileri katıldı.
Manevi bir atmosferde gerçekleştirilen iftar programında birlik ve beraberlik mesajları verildi. İftar programında ayrıca yağmur duası da yapıldı.
Protokol mensupları ile birlikte iftar yapan öğrenciler, güzel bir Ramazan akşamı yaşadılar. Davetliler ve öğrenciler, iftar sponsorluğunu yapan iş insanı Hıdır Koyuncu'ya teşekkür ettiler.
  Bu haber 532 defa okunmuştur.
Etiketler

  YORUMLAR YORUM YAP | 0 Yorum
  FACEBOOK YORUM
Yorum
  DİĞER GÜNDEM Haberleri
  • BUGÜN ÇOK OKUNANLAR
  • BU HAFTA ÇOK OKUNANLAR
  • BU AY ÇOK OKUNANLAR
  HABER ARŞİVİ
  HAVA DURUMU
GAZETEMİZ
  ANKET Tüm Anketler
Web sitemize nasıl ulaştınız?
  NAMAZ VAKİTLERİ
nöbetçi eczaneler
  HABER ARA
Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
YUKARI YUKARI