Bugun...
SON DAKİKA

YUNAK'TA ÖĞRETMENLERE “TÜRKİYE YÜZYILI MAARİF MODELİ” SEMİNERİ

Yunak İlçe Milli Eğitim Müdürü Mahmut İşcan, ilçedeki sınıf öğretmenlerine yönelik düzenlenen Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Öğretim Programı Seminerine katıldı.
facebook-paylas
 Tarih: 06-09-2025 11:58:23

YUNAK'TA ÖĞRETMENLERE “TÜRKİYE YÜZYILI MAARİF MODELİ” SEMİNERİ
İşcan, seminer kapsamında öğretmenlerle bir araya gelerek yapılan çalışmalar hakkında bilgi aldı. Yeni eğitim-öğretim yılının hayırlı olması temennisinde bulunan İscan, öğretmenlere başarılar diledi.
Yunak Anadolu İmam Hatip Lisesi konferans salonunda düzenlenen seminerde, Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin'in konuşmasını da öğretmenlerle birlikte izleyen Yunak İlçe Millî Eğitim Müdürü Mahmut İşcan, yaptığı konuşmada şunları söyledi:
"Türkiye Yüzyılı vizyonu doğrultusunda, ilçemizin eğitimdeki başarılarını daha da ileriye taşımak, her öğrencimize fırsat eşitliği sağlamak ve onları çağın gerekliliklerine uygun şekilde yetiştirmek için birlikte çalışmaya devam edeceğiz.
2025-2026 eğitim öğretim yılına bugün itibarıyla hep beraber başlıyoruz. Öncelikle ülkemiz, milletimiz, çocuklarımız ve eğitim ailemiz için hayırlara vesile olmasını diliyorum. İnşallah, geçtiğimiz yıl olduğu gibi bu yıl da hepimiz açısından faydalı, başarılı, sağlıklı ve huzurlu bir eğitim öğretim yılını tamamlarız."
  Bu haber 562 defa okunmuştur.
Etiketler

  YORUMLAR YORUM YAP | 0 Yorum
  FACEBOOK YORUM
Yorum
  DİĞER GÜNDEM Haberleri
  • BUGÜN ÇOK OKUNANLAR
  • BU HAFTA ÇOK OKUNANLAR
  • BU AY ÇOK OKUNANLAR
  HABER ARŞİVİ
  HAVA DURUMU
GAZETEMİZ
  ANKET Tüm Anketler
Web sitemize nasıl ulaştınız?
  NAMAZ VAKİTLERİ
nöbetçi eczaneler
  HABER ARA
Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
YUKARI YUKARI