|
Tweet |
Yavaşlı Mahallesi'nde Orman Haftası etkinlikleri kapsamında anlamlı bir ağaç dikimi etkinliği gerçekleştirildi. Bu etkinlik, doğaya ve çevreye olan duyarlılığı artırmayı amaçlayan bir girişim olarak öne çıktı.Etkinliğe, Yavaşlı Mahallesi'nin muhtarı Bayram Öztaş tarafından belirlenen dikim sahasında çok sayıda önemli isim katıldı. Katılımcılar arasında Yunak Kaymakamı Özgür Pelvan, Belediye Başkanı Subhan Günaltay, İlçe Milli Eğitim Müdürü Mahmut İşcan, Akşehir Orman İşletme Şefi Mehmet Korkmaz, Yavaşlı Mahalle Muhtarı Bayram Öztaş, AK Parti İlçe Başkanı Mustafa Aktaş, MHP İlçe Başkanı Bayram Çil ve çeşitli daire amirleri bulunmaktaydı. Ayrıca, Yavaşlı sakinleri de etkinliğe yoğun ilgi gösterdi.Etkinlikte Yavaşlı İlkokulu öğrencileri de aktif bir rol aldı. Öğrenciler, diktikleri ağaçlara isimlerinin yazılı olduğu kartları takarak onları sahiplendi. Bu küçük kartlar, öğrencilerin doğa ile bağ kurmalarına ve çevre bilincini geliştirmelerine yardımcı oldu. Aynı zamanda, bu ağaçların bakımını üstlenerek sorumluluk duygularını pekiştirdiler.Bu tür etkinlikler, çevre bilincinin artırılması ve gelecek nesillere daha yeşil bir dünya bırakılması açısından büyük önem taşımaktadır. Yavaşlı Mahallesi'nde gerçekleştirilen bu etkinlik, hem toplumsal duyarlılığı artırmak hem de doğaya katkıda bulunmak için güzel bir adım oldu.
AKŞEHİR BELEDİYESİ İHALEYE ÇIKAN YERLER