|
Tweet |
Programa katılan Dr. Mustafa Yiğit, katılımcılarla tek tek bayramlaşarak bayramın önemine dikkat çekti. Kaymakam Yiğit yaptığı konuşmada, Ramazan Bayramı’nın toplumsal dayanışmayı güçlendiren özel günlerden biri olduğunu vurgulayarak, “Ramazan Bayramı’nın birlik, beraberlik ve kardeşlik duygularını daha da pekiştirmesini temenni ediyor, tüm vatandaşlarımıza sağlık, huzur ve mutluluk dolu nice bayramlar diliyorum” dedi.
Samimi bir ortamda gerçekleşen programda, kamu kurumları arasında dayanışma ve iletişimin güçlendirilmesinin önemine de değinildi. Bayramlaşma töreni, karşılıklı iyi dileklerin iletilmesinin ardından sona erdi.
AKŞEHİR BELEDİYESİ İHALEYE ÇIKAN YERLER