|
Tweet |
Şehit Nebi Arslan Öğretmenevi’nde gerçekleştirilen programda şehit ve gazi aileleri aynı sofrada buluşarak birlik ve beraberlik mesajı verdi.
Duygusal anların yaşandığı iftar programında, aziz şehitler dualarla anılırken, gazilere ve şehit yakınlarına verilen değer bir kez daha gözler önüne serildi. Programa katılan aileler, bu özel günde bir araya gelmenin kendileri için büyük anlam taşıdığını ifade etti.
Program boyunca misafirlerle yakından ilgilenen Akşehir Sosyal Hizmetler Müdürü Ali Gürol Palaz ve Şehit Aileleri Dernek başkanı İsmail İnce şehit aileleri ve gazilerin her zaman devletin ve milletin baş tacı olduğunu vurguladı.
Şehit ve Gazi Aileleri Dernek Başkanı İsmail İnce davetlilerle tek tek ilgilenerek onların taleplerini dinledi. İnce, yaptığı değerlendirmede, şehit aileleri ve gazilerin yalnız olmadığını hissettirmek adına bu tür organizasyonların büyük önem taşıdığını ifade etti.
İftar programında samimi sohbetler edilirken, katılımcılar arasında güçlü bir dayanışma ortamı oluştu. Aileler, kendilerine gösterilen ilgiden dolayı memnuniyetlerini dile getirerek emeği geçenlere teşekkür etti.
Öte yandan edinilen bilgilere göre programın devamı niteliğinde, 18 Mart 2026 Çarşamba günü protokol üyelerinin de katılımıyla daha geniş kapsamlı bir anma ve iftar programı gerçekleştirilecek. Bu programda ilçe protokolü, kamu kurum temsilcileri ve çok sayıda vatandaşın yer alması bekleniyor.
AKŞEHİR BELEDİYESİ İHALEYE ÇIKAN YERLER