|
Tweet |
Sorkun İlkokulu’nda gerçekleştirilen programda, dualar eşliğinde okunan mevlüt ve ikram edilen yemeklerin ardından genç çiftin nikâhı kıyıldı. Duygusal anların da yaşandığı törende, Aysal ailesinin yaşadığı acının ardından gelen bu mutlu gün, davetlilere hem hüzün hem de sevinci bir arada yaşattı.
Çiftin nikâh şahitliğini, Akşehir’in önceki dönem belediye başkanlarından Salih Akkaya üstlendi. Törene ayrıca Akşehir Belediye Başkanı Nuri Köksal ile birlikte çok sayıda davetli katıldı.
Yoğun katılımın olduğu merasimde, davetliler genç çifti tebrik ederek mutluluk dileklerini iletti. Aysal ve Demirci ailelerinin bu özel gününde birlik ve beraberlik duyguları ön plana çıkarken, genç çiftin mutluluğu gözlerden kaçmadı.
Mehmet Aysal ve Fatma Demirci çiftine bir ömür boyu sağlık, huzur ve mutluluk diliyoruz. Haber Merkezi
AKŞEHİR BELEDİYESİ İHALEYE ÇIKAN YERLER