|
Tweet |
Başkan Akbuğa yaptığı açıklamada, göreve başladıkları ilk günkü azim ve motivasyonu kaybetmeden Tuzlukçu’ya hizmet etmeyi sürdürdüklerini ifade etti. Vatandaşların kendilerine duyduğu güvenin farkında olduklarını belirten Akbuğa, bu sorumluluk bilinciyle hareket ettiklerini söyledi.
Tuzlukçu’nun her mahallesine eşit hizmet götürme anlayışıyla çalıştıklarını kaydeden Akbuğa, “İlçemiz Tuzlukçu için ilk günkü heyecan ve azimle çalışmaya devam ediyoruz. Halkımızın bize duyduğu güven ve verdiği sorumluluğun bilinciyle, 4. dönemimizin ikinci yılında da aynı kararlılıkla hizmet üretmeyi sürdürüyoruz. Tuzlukçu’muzun her mahallesine, her vatandaşımıza dokunan hizmet anlayışımızla ilçemizi daha ileriye taşımak için var gücümüzle çalışıyoruz. Çalışmaya da devam edeceğiz” dedi.
AKŞEHİR BELEDİYESİ İHALEYE ÇIKAN YERLER