|
Tweet |
Akşehir İlçe Temsilcisi Hüseyin Çığ ve beraberindeki 15 kişilik heyet, derneğin Konya Şubesi tarafından gerçekleştirilen 12. Olağan Genel Kurul Toplantısı’nda yer aldı.Genel kurulda söz alan İlçe Temsilcisi Hüseyin Çığ, Akşehir temsilciliğinin yürüttüğü çalışmalar hakkında katılımcılara bilgilendirmelerde bulundu. Toplantıda ayrıca, güven tazeleyerek yeniden başkanlığa seçilen Konya Şube Başkanı Aşır Özcan ve yönetim kuruluna başarı dilekleri iletildi.
Görüşmeler sırasında Konya ve Akşehir arasında yapılabilecek ortak çalışmalar ve iş birliğinin güçlendirilmesi konusunda da fikir alışverişinde bulunuldu.
Akşehir heyetinin genel kurula katılımı için araç tahsisinde bulunan Akşehir Şoförler Odası Başkanı Fikri Kurt’a teşekkür eden İlçe Temsilcisi Hüseyin Çığ, dernek çalışmalarının dayanışma içinde sürdürüleceğini ifade etti.
AKŞEHİR BELEDİYESİ İHALEYE ÇIKAN YERLER