|
Tweet |
Hüseyin Çığ mesajında şu ifadelere yer verdi:
Başı rahmet, ortası mağfiret, sonu cehennemden kurtuluş olan Ramazan ayı acısıyla tatlısıyla geride kaldı. Ramazan Bayramı’nı karşılamanın sevinci ve mutluluğu içerisindeyiz. Bayramlar, birbirimizle kaynaşmanın, dostluğun, kardeşliğin bir araya geldiği en özel günlerdir.
Ramazan Bayramı’nda öksüzlerin, yetimlerin, kimsesizlerin ve çocukların bayram sevincine ortak olmak hepimizin en büyük görevidir. Ramazan Bayramı’nda dargınlar barışmalı, büyükler ziyaret edilmeli, bayram sevinci hep birlikte yaşanmalıdır.
Bütün İslam âleminin mübarek Ramazan Bayramı’nı tebrik ediyor, bayramın bütün dünyaya barış, huzur ve mutluluk getirmesini Cenab-ı Allah’tan niyaz ediyorum.
Bayramınız kutlu olsun.
AKŞEHİR BELEDİYESİ İHALEYE ÇIKAN YERLER