|
Tweet |
İlçe Milli Eğitim Müdürü Barbaros TOPALOĞLU’nun ev sahipliğinde gerçekleştirilen programa, şube müdürleri ve İlçe Millî Eğitim Müdürlüğü personeli katıldı.
Samimi bir ortamda gerçekleşen bayramlaşma programında İlçe Millî Eğitim Müdürü Barbaros TOPALOĞLU, tüm personelle tek tek bayramlaşarak Ramazan Bayramı’nı tebrik etti.
Programda konuşan Müdür Topaloğlu , tüm eğitim camiasının ve personelin Ramazan Bayramı’nı kutlayarak sağlık, huzur ve mutluluk temennilerinde bulundu.
AKŞEHİR BELEDİYESİ İHALEYE ÇIKAN YERLER