Bugun...
SON DAKİKA

ILGIN’DA BAYRAM BULUŞMASI: BAŞKAN APİL’DEN BİRLİK VE BERABERLİK MESAJI

Ilgın Belediye Başkanı Ömer Apil, bayram dolayısıyla düzenlenen program kapsamında belediye personeli ve vatandaşlarla bir araya geldi. Yoğun katılımın olduğu bayramlaşma programı, sıcak ve samimi görüntülere sahne oldu.
facebook-paylas
 Tarih: 24-03-2026 23:22:11

ILGIN’DA BAYRAM BULUŞMASI: BAŞKAN APİL’DEN BİRLİK VE BERABERLİK MESAJI

Belediye sosyal tesisleri  binasında gerçekleştirilen programda Başkan Apil, tek tek katılımcılarla bayramlaşarak vatandaşların bayramını kutladı. Programda birlik, beraberlik ve dayanışma vurgusu ön plana çıkarken, ilçe halkı ile belediye çalışanları arasında güçlü bir iletişim ortamı oluştu.

Konuşmasında Ilgın için gece gündüz demeden çalışan belediye personeline teşekkür eden Başkan Apil, vatandaşlarla bir arada olmanın kendileri için büyük bir motivasyon kaynağı olduğunu ifade etti. Apil, “Bu güzel şehir için gece gündüz demeden çalışan ekip arkadaşlarımızla ve kıymetli hemşehrilerimizle bayramlaştık. Nice bayramlara birlik ve beraberlik içerisinde ulaşmak dileğiyle” dedi.

Vatandaşlar da programdan duydukları memnuniyeti dile getirerek Başkan Apil’e teşekkür etti. Bayramlaşma etkinliği boyunca karşılıklı iyi dilekler iletilirken, program hatıra fotoğraflarının çekilmesiyle sona erdi.

Bayramlaşma programının, Ilgın’da sosyal dayanışma ve birlik ruhunu pekiştirdiği gözlemlendi. 
 

  Bu haber 330 defa okunmuştur.
Etiketler

  YORUMLAR YORUM YAP | 0 Yorum
  FACEBOOK YORUM
Yorum
  DİĞER GÜNDEM Haberleri
  • BUGÜN ÇOK OKUNANLAR
  • BU HAFTA ÇOK OKUNANLAR
  • BU AY ÇOK OKUNANLAR
  HABER ARŞİVİ
  HAVA DURUMU
GAZETEMİZ
  ANKET Tüm Anketler
Web sitemize nasıl ulaştınız?
  NAMAZ VAKİTLERİ
nöbetçi eczaneler
  HABER ARA
Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
YUKARI YUKARI